Sunday, March 22, 2009

Put a Cork in the Weenie Balloon The Owners are home!

Good Grief Charlie Brown!

Girls night out...hmmmm. Used to be about bar hopping and yelling from the car windows. Now a days we just crash someone's house and throw a par-tee!



Friends early birthday party at the home of another friends parents. Follow that? I'm getting the shtz talked about me because I can't go to the beach and hang out with them.

Little did this "one" know that I was at the 'rents house getting the food on the table while they drove the birthday girl around. They lure her to this house under false pretenses of dropping in for whatever, then meeting ME at a restaurant in town, and after that heading to Myrtle.

WRONG!

Party planner sticks her head out the front door and says "Come on in for a minute, I gotta pee" so birthday girl and friend 3 get out. BD girl comes in to "SURPRISE" and gets tears in her eyes. No one ever plans a party for her, so we just had to do it.

Unbeknownst to her, her daughter (who was at a game and "couldn't make it") was also on her way here. Playing a game of hide n seek with one of the kids, the BD girl was hiding and her own daughter found her! She was shocked! More tears.

So, we're all caught in the lie! Ha ha ha on her!!



Beer and wine on ice, music and laughter...food everywhere. The homeowner left for a meeting so we just kept on keeping on. One time someone said "hey were are the owners of this house?" as if we had just landed in a vacant home.

It was kinda odd, I mean, there we were having a good time and ....no owners.

I came into the room a little late (camera in hand of course) to find them trying to stuff a weenie into a balloon. Well, they got it, but it broke in half. So someone had the bright idea to stick one of the wine corks in it.



Hmmmm wonder what kinda gasses would have built up if we had let that stay? No telling who or when the cork would pop.

Well, the owners showed up (Mom & Dad to planner) and the laughter just kept roaring. Finally about 1 am, we all found our way to a spot to lay our heads. Sleep? Nope, not me....I ended up with a stiff neck and nodded in and out of sleep.

We swore that we wouldn't post any of the incriminating photos, so ...sorry, no evidence.

All in all it was a good time, much needed by all!

8 comments:

Bucko (a.k.a., Ken) said...

Glad you naughty girls had a great time :o)

Kathy said...

Sounds like everyone had a good time. NO harm no foul!!

garnett109 said...

yikes , no stripper?

Amanda said...

((((((((((HUGTSOYOU))))))))))))))))I know its been awhile since I been here,its not easy keeping up with the Blogs,like aol J-land,whcich I miss alot.Sounds like you all had a great time,I am glad.I like the pic.Have a nice day.

Missie said...

Sounds like it was a great party! I've never been thrown a suprise party either. Hint, hint! LOL

Beth said...

Hilarious! Sounds like you all had a great time!

Traci said...

yea for fun times with friends!

Barb said...

OMG I haven't been to a good Girl's night out in years. Considering I don't have many friends LOL except on the computer. Sounds like a great party. I am SO glad you wrote me back. I didn't have the link to your blog either. I've missed all that is going on in your world and it seems I've missed A LOT!! Congrats to Tom on 6o days sober. It IS hard. I went through a VERY VERY dark time back in the 80s where I could have drank myself to death or killed someone and/or lost my husband. A GOOD friend took me to a counselor who told me I would be dead in a year if I didn't stop. They wanted to put me into a facility for 30 days. I had little children who i could NOT leave. I told Richard that if I didn't quit in 2 weeks, I would go. I quit. For a long time. Alcoholism runs in my family. Many months later I was put to the test where I was offered a drink. I tried it. And I found I am the lucky one who can have a few drinks, not get sloppy drunk. Or I can have soda or water. I have never been drunk since. Thank the Good Lord. Sorry to hear about your truck. I know it's hard when you have to go through all that on top of everything else. You are in my prayers & I am just an email away.
Hugs, Barb *queenb